FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.   Otevřeno
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.   Otevřeno
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem17,99 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice27,55 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rumburku - Františka Nohy 845/2, Rumburk 1, Rumburk30,78 km

Youtube video

FinancniSpravaCR
708 odběratelů ‧ 127 videí

Činnosti firmy  

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

250297 - odborný/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II.

Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně

Hana Somrová, tel.:475 252 203
e-mail: hana.somrova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Ředitel Finančního úřadu pro Ústecký kraj, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo č. 250297 – odborný referent/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II, Odbor vyměřovací, Sekce Územního pracoviště v Děčíně, v oboru služby: 02 - Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry s místem výkonu služby v Děčíně. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpen 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin týdně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zpracování daňových přiznání u více druhů daní u přidělených daňových subjektů. - Vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracování výkazů nedoplatků a předávání je k vymáhání. - V rozsahu své působnosti vydávání rozhodnutí při správě daní, vyřizování opravných a dozorčích prostředků. Vyřizování žádostí o prominutí příslušenství daně. - Provádění vyhledávací činnosti a místních šetření. - Vydávání rozhodnutí ve věci posečkání daně, povolování splátek a odepsání daně z důvodu nedobytnosti a prekluze. - Vyřizování žádostí o poskytnutí informací soudům, policii, notářům, insolvenčním správcům, exekutorům atd. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1 591 Kč do 4 773 Kč - zvláštní příplatek 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpis GŘ č. 2/2017. - možnost výkonnostních a cílových odměn. Podmínky výkonu služby: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 17. června 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2500@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo SM č. 250297 – ÚzP v Děčíně“. Bližší informace poskytne: Ing. Zdeňka Matějková Tel.: 412 355 301 zdenka.matejkova@fs.mfcr.cz

250275 - vrchní referent/ rada v Oddělení majetkových daní

Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně

Ing Monika Suchá
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Ředitel Finančního úřadu pro Ústecký kraj, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), vyhlašuje společné výběrové řízení na služební místa č. 250271 a 250275 – vrchní referent/rada v Oddělení majetkových daní, Sekce Územního pracoviště v Děčíně, v oboru služby: 02 - Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry s místem výkonu služby v Děčíně. Služba na těchto služebních místech bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místa je 1. srpen 2024. Služební místa jsou zařazena podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin týdně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zpracování daňových tvrzení ve složitých případech a provádění účelově zaměřeného ověřování daňových tvrzení oproti údajům uvedeným v katastru nemovitostí a v jiných veřejných rejstřících a seznamech. - Provádění nalézacího řízení za účelem správného stanovení daně. - Vyměřování a doměřování daně, předepisování příslušenství daně, ukládání pokut a provádění k tomu potřebných úkonů. - Vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracování výkazů nedoplatků a předávání je k vymáhání. - Vydávání rozhodnutí o posečkání daně, povolení splátek, odepsání daně pro nedobytnost. - Zpracování stanoviska k žádostem a jejich eventuálnímu postoupení příslušnému orgánu. - Zajištění správy daní u přidělených daňových subjektů, vedení jejich spisů. - Vyřizování opravných a dozorčích prostředků. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1 719 Kč do 5 156 Kč - zvláštní příplatek 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpis GŘ č. 2/2017. - možnost výkonnostních a cílových odměn. Podmínky výkonu služby: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 12. června 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2500@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Společné výběrové řízení na služební místa SM č. 250271 a 250275 – ÚzP v Děčíně“. Bližší informace poskytne: Ing. Monika Suchá Tel.: 412 592 326 monika.sucha@fs.mfcr.cz

250271 - vrchní referent/ rada v Oddělení majetkových daní

Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně

Ing Monika Suchá
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Ředitel Finančního úřadu pro Ústecký kraj, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), vyhlašuje společné výběrové řízení na služební místa č. 250271 a 250275 – vrchní referent/rada v Oddělení majetkových daní, Sekce Územního pracoviště v Děčíně, v oboru služby: 02 - Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry s místem výkonu služby v Děčíně. Služba na těchto služebních místech bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místa je 1. srpen 2024. Služební místa jsou zařazena podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin týdně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zpracování daňových tvrzení ve složitých případech a provádění účelově zaměřeného ověřování daňových tvrzení oproti údajům uvedeným v katastru nemovitostí a v jiných veřejných rejstřících a seznamech. - Provádění nalézacího řízení za účelem správného stanovení daně. - Vyměřování a doměřování daně, předepisování příslušenství daně, ukládání pokut a provádění k tomu potřebných úkonů. - Vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracování výkazů nedoplatků a předávání je k vymáhání. - Vydávání rozhodnutí o posečkání daně, povolení splátek, odepsání daně pro nedobytnost. - Zpracování stanoviska k žádostem a jejich eventuálnímu postoupení příslušnému orgánu. - Zajištění správy daní u přidělených daňových subjektů, vedení jejich spisů. - Vyřizování opravných a dozorčích prostředků. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb. osobní příplatek od 1 719 Kč do 5 156 Kč - zvláštní příplatek 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpis GŘ č. 2/2017. - možnost výkonnostních a cílových odměn. Podmínky výkonu služby: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 12. června 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2500@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Společné výběrové řízení na služební místa SM č. 250271 a 250275 – ÚzP v Děčíně“. Bližší informace poskytne: Ing. Monika Suchá Tel.: 412 592 326 monika.sucha@fs.mfcr.cz

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: q49n5y8

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna2503@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.