FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-východ
Kontakty
- 225 332 111
- podatelna2101@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-17:00 hod.
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Radek Hála - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-západ - Na Pankráci 975/95, Nusle, Praha4,44 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Říčanech - Politických vězňů 1233/40, Říčany18,52 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Kralupech nad Vltavou - Přemyslova 502/63, Kralupy nad Vltavou19,60 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
202973_vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788
Referent správy daní
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Kurková Irena, tel.:+420 220 364 503e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc |
KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
201834 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673
Odborný referent / Vrchní referent Oddělení vyměřovací V Odbor vyměřovací II
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617
202408_rada / odborný rada v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení (IT)
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
kontakt - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy počítačové sítě obsahující zabezpečení provozu a údržby používaných uživatelských systémů, včetně bezproblémového chodu hardwarového vybavení, - zajištění zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému, - podílení se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu, spisové agendy, hospodářské správy, BOZP a PO, - zástupce vedoucího oddělení. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Dále nabízíme: službu v zrekonstruovaných moderních prostorech, práci v centru se snadnou dostupností MHD, příjemné pracovní prostředí s maximálním obsazením dvou zaměstnanců v kanceláři. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9757747
200479_rada / odborný rada v Oddělení kontrolním I, v Odboru kontrolním
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 780 Kč/měsíc do 34 970 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajišťuje komplexní výkon specializovaných činností při správě daní v rozsahu své působnosti, přičemž provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu a jiných souvisejících právních předpisů, provádí daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností a vydává rozhodnutí v daňovém řízení, - komplexně vykonává specializované a analytické činnosti správy daní u specifických subjektů vyznačujících se složitostí a vzájemnou provázaností jednotlivých faktorů, - zpracovává stanoviska pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu, navrhuje a odůvodňuje rozhodnutí o opravných prostředcích. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9756914
200538_odborný / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II, v Odboru vyměřovacím I
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Dále nabízíme: službu v zrekonstruovaných moderních prostorách, práci v centru se snadnou dostupností MHD, příjemné pracovní prostředí s maximálním obsazením dvou zaměstnanců v kanceláři. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9756886
201809 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím VI
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 301 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění agendy vyměřování daně z příjmů fyzických osob a daně z přidané hodnoty, zpracování a vyměřování daňových tvrzení, správu osobních daňových účtů, vedení částí spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní, provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, vyřizování žádostí podaných daňovými subjekty. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9753261
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-východ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz