FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Náchodě
Kontakty
- 491 418 111
- podatelna2709@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Lenka Duzbabová - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Trutnově - Slezská 166, Vnitřní Město, Trutnov23,61 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rychnově nad Kněžnou - Jiráskova 1497, Rychnov nad Kněžnou29,66 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Hradci Králové - U Koruny 1632/1, Pražské Předměstí, Hradec Králové33,26 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT / ODBORNÁ/VRCHNÍ REFERENTKA v Oddělení kontrolním I (270443)
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, územní pracoviště v Náchodě
Ing. Lenka Prokopová, tel.:491 481 301e-mail: lenka.prokopova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup 1. července 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1.591 Kč do 4.773 Kč, - zvláštní příplatek ve výši 3.800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - možnost výkonnostních a cílových odměn. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - soustavná kontrolní činnost spočívající v provádění daňových kontrol u daňových subjektů, - vedení důkazního řízení v průběhu kontrolní činnosti včetně vydání rozhodnutí v daňovém řízení a zpracování zpráv o výsledku kontrolní činnosti, - soustavná vyhledávací činnost, tj. provádění místních šetření a zjišťování dalších informací pro ověřování údajů vykázaných v daňových přiznáních, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Mezi další požadavky patří zejména: ochota učit se novým věcem; pečlivost, důslednost; schopnost analytického a logického myšlení; komunikativnost, flexibilita; ŘP skupiny B výhodou. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte nejpozději do 24. 5. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Bližší informace poskytne: Ing. Lenka Prokopová, tel.: +420 491 418 301, e-mail: lenka.prokopova@fs.mfcr.cz
ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT / ODBORNÁ/VRCHNÍ REFERENTKA v Oddělení vyměřovacím II (270488)
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, územní pracoviště v Náchodě
Ing. Lenka Prokopová, tel.:491 481 301e-mail: lenka.prokopova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup 1. července 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1.591 Kč do 4.773 Kč, - zvláštní příplatek ve výši 2.150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpisu GŘ č. 2/2017, - možnost výkonnostních a cílových odměn. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - zajišťuje správu více druhů daní u přidělených daňových subjektů, tj. zpracovává daňová tvrzení, stanovuje správnou výši daňových povinností, provádí potřebná šetření, - vyrozumívá daňový subjekt o nedoplatku, zpracovává výkazy nedoplatků a předává je k vymáhání, - v rozsahu své působnosti vydává rozhodnutí při správě daní, vyřizuje opravné a dozorčí prostředky, vyřizuje žádosti o prominutí příslušenství daně a provádí vyhledávací činnost a místní šetření, - provádí postupy k odstranění pochybností, - předepisuje příslušenství daní, ukládá pokuty a provádí k tomu potřebné úkony a postupy, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Mezi další požadavky patří zejména: ochota učit se novým věcem; pečlivost, důslednost; schopnost analytického a logického myšlení; komunikativnost, flexibilita; ŘP skupiny B výhodou. Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte nejpozději do 24. 5. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Bližší informace poskytne: Ing. Lenka Prokopová, tel.: +420 491 418 301, e-mail: lenka.prokopova@fs.mfcr.cz
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 78sn52u
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Náchodě
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz