MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou
Kontakty
- 483 357 777 - ústředna
- 483 357 184 - sekretariát
- mujablonec@mestojablonec.cz
- epodatelna@mestojablonec.cz
Úřední hodiny
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Miloš Vele - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
INFORMAČNÍ STŘEDISKO MAGISTRÁTU - Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad NisouJABLONECKÝ MĚSÍČNÍK - Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad Nisou
MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou - Komenského 22/8, Jablonec nad Nisou
Provozovny
DĚTSKÉ DOPRAVNÍ HŘIŠTĚ - Podskalí 3579/9, Jablonec nad NisouMĚSTSKÁ POLICIE Jablonec nad Nisou - Hasičská 983/3, Jablonec nad Nisou
Youtube video
Statutární město Jablonec nad Nisou
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Pracovník odboru technického - administrativní pracovník - agenda pohřebnictví
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: středoškolské vzdělání ekonomického směru výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); znalost lokality výkonu práce a místních poměrů výhodou. Popis vykonávané práce: Pracovník zajišťuje plnění úkolů svěřených Radou města Jablonec nad Nisou, odboru technickému dle pracovní náplně určené vedoucím odboru a tajemníkem magistrátu města. Zejména jde o úkoly na úseku hřbitovnictví: pronájmy hrobových míst (administrace nájemních smluv, zasmluvnění nových, obnova starých, jejich zakládání do spisové služby, písemné výzvy dlužníkům, výběr nájemného), pronájmy obřadní síně a jejího zázemí (administrace a finanční záležitosti), řešení škod a pojistných událostí, pokuty, vytváření smluv se subdodavateli, spolupráce s oddělením účetní a majetkové evidence (inventarizace majetku, vyúčtování vody, elektřiny a plynu; vyúčtování příjmu z pronájmu hrobových míst a za služby, vyúčtování příjmů z pohřebních služeb, vyúčtování příjmu z pronájmu obřadní síně a z užití chladírny). Nabízíme: Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na stravování; šest dní sociálně zdravotního volna; příspěvek na penzijní pojištění); pružnou pracovní dobu; 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu. Kontakt: na výběrovém řízení. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Pracovník odboru stavebního a životního prostředí - agenda archivnictví na oddělení stavební úřad
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 25 290 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzdělání s výučním listem; znalost zákona o archivnictví a spisové službě; znalost německého jazyka; komunikační a organizační schopnosti, schopnost samostatné tvůrčí práce a koncepčního myšlení, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů, flexibilita; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy územního samosprávného celku výhodou; praxe v oblasti spisové služby nebo archivnictví výhodou. Popis vykonávané práce: V souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě eviduje a zakládá spisový materiál stavebního úřadu. Zajišťuje postupnou digitalizaci stavebního archivu. Zajištuje vedení archivu a nahlížení do spisů, dle provozního řádu Stavebného archivu schváleného RM Statutárního města Jablonec nad Nisou. Nabízíme: Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na stravování; šest dní sociálně zdravotního volna; příspěvek na penzijní pojištění); pružnou pracovní dobu; možnost polovičního úvazku; 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu. Kontakt: na výběrovém řízení. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Pracovník odboru investic - oddělení přípravy a realizace investic
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: Adekvátní vzdělání nejlépe stavebního směru; zkušenosti s realizací staveb, či projektové přípravy je výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Popis vykonávané práce: Zajištění realizace staveb zařazených do rozpočtu města, zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků jednotlivých staveb, inženýrská činnost investora, zajištění stavebního dozoru, kontrola plnění smluv, odsouhlasování faktur za provedené práce, předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva, příprava podkladů pro vyúčtování dotací a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek. Nabízíme: Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na stravování; šest dní sociálně zdravotního volna; příspěvek na penzijní pojištění); pružnou pracovní dobu; 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-018838 | Z2017-018838 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Soutěž o návrh na řešení - Mateřská škola U Přehrady (Navýšení kapacity MŠ Palackého v Jablonci nad Nisou)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-011496 | neuvedeno |
Zajištění dopravní obslužnosti městské hromadné tramvajové dopravy ve statutárním městě Jablonec nad Nisou v letech 2020 - 2028
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-010254 | Služby | 135 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Hlavní místo plnění je územní obvod Zadavatele, statutárního města Jablonec nad Nisou.
Předmětem zakázky je zajištění dopravní obslužnosti městské tramvajové dopravy na území Zadavatele, a to konkrétně na příměstské tramvajové trati č. 545 011 Liberec – Jablonec nad Nisou v letech 2020–2028 (do 31.12.2028), v režimu zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů („Zákon“) a Nařízení č. 1370/2007 o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti dopravcem bude v letech 2020–2022 zachován tak, jak tyto veřejné služby poskytuje současný dopravce a také vlastník dopravní infrastruktury, Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s., IČ: 47311975 („DPMLJ“), a to v rozsahu 163 000 km ročně. V závislosti od toho, zda bude následně schválena a realizovaná rekonstrukce a prodloužení tramvajové tratě vedoucí na území Zadavatele, může být předpokládaný roční rozsah poskytovaných veřejných služeb v letech 2023-2028 zvýšen na přibližně 200 000 km.
Předběžné tržní konzultace - Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou v oblasti Jablonecka v letech 2023 - 2033
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-015543 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Hlavním místem plnění jsou územní obvody obcí Bedřichov, Jablonec nad Nisou, Janov nad Nisou, Lučany nad Nisou, Nová Ves nad Nisou, Pulečný a Rychnov u Jablonce nad Nisou.
Předmětem zakázky bude poskytování přepravních služeb ve veřejné linkové dopravě s cílem zajistit dopravní obslužnost v oblasti Jablonecka, tj. v územních obvodech obcí Bedřichov, Jablonec nad Nisou, Janov nad Nisou, Lučany nad Nisou, Nová Ves nad Nisou, Pulečný a Rychnov u Jablonce nad Nisou, jež jsou členskými obcemi Dopravního sdružení obcí Jablonecka, IČO: 60254041, se sídlem Mírové náměstí 3100/19, 466 01 Jablonec nad Nisou, a to v období od 1. 2. 2023 do 31. 1. 2033, s předpokládaným rozsahem dopravního výkonu 1 370 000 km v kalendářním roce dle jízdních řádů, tj. předpokládaný rozsah dopravního výkonu 13 700 00 km dle jízdních řádů za celou dobu poskytování přepravních služeb. Provoz na linkách městské autobusové dopravy (MHD) bude zajištěn dle příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 111/1994 Sb., v platném znění a vyhlášek č. 296/2010 Sb., č. 297/2010 Sb. a nařízení vlády č. 295/2010 Sb.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
9005-228451/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1298200287/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-121451/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
121451/0100 Zveřejněn 25.04.2013 | |
78-6244320227/0100 Zveřejněn 15.11.2014 | |
111204508/0300 Zveřejněn 27.08.2015 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 059
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 12.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.03.2011Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.01.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Jablonec nad Nisou
DIČ: CZ00262340
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: wufbr2a
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz