MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
Kontakty
- 585 513 111 - ústředna
- 588 488 232 - odbor živnostenský
- 588 488 601 - ekonomický odbor
- 588 488 672 - odbor dotačních projektů
- 588 488 692 - odbor investic
- 588 488 521 - odbor ochrany
- 588 488 571 - odbor školství
- podatelna@olomouc.eu
- odb.zivnostensky@olomouc.eu
Úřední hodiny
ČT 08:00-12:00 13:00-15:30 hod.
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Horní náměstí 583, OlomoucNejbližší pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Vejdovského 189/2, Hodolany, Olomouc1,99 kmMAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Hynaisova 34/10, Nová Ulice, Olomouc2,29 km
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Štursova 820/1, Hodolany, Olomouc2,30 km
Činnosti firmy
- magistrát města
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
Vedoucí odboru územního plánování Magistrátu města Olomouce
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 400 Kč/měsíc do 43 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/55 Bližší specifikace pracovní činnosti: -odpovědnost za řádný výkon činností odboru územního plánování (zejm. výkon činností zákonem uložených úřadům územního plánování), -řízení, kontrola a organizace práce podřízených zaměstnanců, -zabezpečení dodržování právních a vnitřních předpisů, -tvorba příznivých pracovních podmínek. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, obor právní, stavební, architektonické nebo urbanistické zaměření. -praxe ve veřejné správě minimálně 3 roky, -praxe v oboru minimálně 3 roky, -praxe v řídící činnosti. Jiné požadavky: -velmi dobré organizační a řídící dovednosti, -schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze, -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce, -adaptabilita a analytické schopnosti, -všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy, -velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti, -smysl pro týmovou práci, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. -zpracování návrhu koncepce činností a fungování odboru územního plánování v rozsahu maximálně 2 strany formátu A4. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://kariera.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí odboru informatiky
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 400 Kč/měsíc do 43 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/43 Bližší specifikace pracovní činnosti: -zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu, -zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce, -zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce, -zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT, -metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních). Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Obor: vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod. Praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -zkušenosti s vedením kolektivu, -zkušenosti s řízením IT projektů, -schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci, -praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT, -zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů, -znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou, -organizační, řídící a koncepční schopnosti, -adaptabilita a analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou, -dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou, -znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971, -je možno přiložit Vaše představy o finančním ohodnocení a pracovních podmínkách. Lhůta pro podání přihlášky: 4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Ekonom/ekonomka - hospodář/hospodářka kanceláře architekta města
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/66 Druh práce: komplexní výkon ucelených správních a ekonomických agend statutárního města Olomouc - zařazených v kanceláři architekta města Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 a v pátek ve 12:00), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -příspěvek na stravování, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy a jiné Bližší specifikace pracovní činnosti: -chod sekretariátu odboru, -správnost a úplnost archivování materiálů odboru, -kontrola usnesení RMO a ZMO, -zajišťování spisové služby odboru, -vedení ekonomiky odboru, -likvidace faktur za odbor, -sledování čerpání provozní části rozpočtu, -hospodaření s provozní zálohou odboru, -administrace výběrových řízení na odboru, -ostatní administrativně-technické práce dle potřeb a pokynu vedoucího, -evidenci majetku odboru, -aktivace dlouhodobého majetku, -zajišťování údržby a oprav majetku na odboru, -nákup, vyřazování a likvidace majetku, -součinnost při vedení inventarizace majetku a vyhotovení inventarizačních soupisů, -agendu docházky (podklady pro výplaty mezd), -agenda stravného pro odbor (objednávky, výdej), -aktualizaci telefonního seznamu pro internetové stránky, -ostatní administrativně-technické práce dle potřeb a pokynu vedoucího. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou. Praxe v oblasti majetku a ekonomiky výhodou, praxe ve veřejné správě v oblasti administrativy výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), -dobré organizační schopnosti, důslednost, odpovědnost, -schopnost samostatné práce, -adaptabilita a flexibilita, -dobré komunikační schopnosti a vstřícné jednání, -flexibilita, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 30. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí oddělení uživatelské podpory zařazený/á v odboru informatiky
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/67 Druh práce: vedoucí oddělení uživatelské podpory zařazený/á v odboru informatiky Bližší specifikace pracovní činnosti: -instalaci, konfiguraci a správu hardware (PC, tiskárny, ostatní periferie) včetně majetkové evidence, -objednání, evidenci a výdej spotřebního materiálu pro PC a periferie -instalaci a konfiguraci kancelářských a základních uživatelských programů, -instalaci a konfiguraci programů pro přístup k internetu a programů pro elektronickou poštu, -školení, individuální konzultace a uživatelskou podporu, -instalaci centrálně řízených uživatelských aplikací, -přidělování uživatelských práv oprávněným uživatelům k aplikacím a PC uživatelů, Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Požadovaná kvalifikace: -VŠ vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. Obor: -vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou. Praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou. Jiné požadavky: -Praktická znalost a praxe min 3 roky: instalaci, konfiguraci a správu hardware (PC, tiskárny, ostatní periferie) včetně majetkové evidence, instalaci a konfiguraci kancelářských a základních uživatelských programů, instalaci a konfiguraci programů pro přístup k internetu a programů pro elektronickou poštu, -znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou, Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Lhůta pro podání přihlášky: 4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Ekonom/ekonomka odboru investic
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/65 Druh práce: provádění a rozpis, kontrola sledování rozpočtu, zajišťování rozpočtových změn, příprava návrhu rozpočtu odboru, zajišťování agendy účelově vázaných prostředků a dotací zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené s možností perspektivy na dobu neurčitou Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravování, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -likvidace faktur, statistická hlášení za odbor, -sledování čerpání investiční a provozní části rozpočtu a provádění pravidelných vyhodnocení, -tvorba a sledování položek provozní části rozpočtu, -vedení technicko-operativní evidence všech investičních akcí zajišťovaných odborem, -ekonomická agenda odboru, -vedení inventarizace HIM a dlouhodobého hmotného majetku (dále jen "DHM") na odboru, -předkládání návrhů na likvidaci majetku odboru likvidační komisi a jeho protokolární likvidace, -agenda dotací. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: ekonomický nebo veřejná správa. Praxe: -praxe ve veřejné správě a v oblasti investic výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -základní znalosti zákona o účetnictví a inventarizaci výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 28. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Finanční manažer/manažerka do oddělení přípravy investic
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/64 Druh práce: posuzování, příprava, realizace a administrace projektů z hlediska finančního řízení u projektů města uplatňovaných převážně do strukturálních fondů EU a programů EU, problematika spolufinancování projektů, práce na finančních částech projektů, souhrnné práce při zajišťování koncepčních a rozvojových úseků statutárního města Olomouce zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené Bližší specifikace pracovní činnosti: -sleduje plnění závazků vzniklých přijetím podpory, zpracovává průběžné a závěrečné vyhodnocení čerpání přiznaných dotací a podpor jednotlivých projektů za SMOl -zajišťuje realizaci a udržitelnost projektů uplatňovaných na čerpání finanční pomoci z evropských, národních j. zdrojů -zajišťuje finanční řízení projektů zejména následujícími úkony (určuje způsobilost výdajů, vypracovává žádosti o proplacení výdajů projektu, zajišťuje finanční ukončení projektů apod.), Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou. Praxe: -praxe ve veřejné správě a v oblasti investic, financí a účetnictví výhodou, -praxe v oblasti přípravy, realizace a administrace projektů, projektový cyklus, obecná znalost strukturálních fondů, programů EU a národních dotačních titulů, rozpočtování a financování projektů, spolufinancovaných z fondů EU výhodou, Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 28. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí odboru dopravy Magistrátu města Olomouce
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 400 Kč/měsíc do 43 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/62 Druh práce: vedoucí odboru dopravy Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -řídí, kontroluje a organizuje práci odboru chránícího zájmy vlastníka místních a účelových komunikací SMOl na území města Olomouce, areálu letiště v Neředíně a dále plní funkci koordinátora městské hromadné dopravy (dále jen "MHD") pro SMOl zajišťuje. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Obor: dopravní, stavební. Praxe: -praxe ve veřejné správě minimálně 5 let, -praxe v oboru minimálně 5 let, -praxe v řídící nebo koordinační činnosti výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobré organizační a řídící dovednosti, -schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze, -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce, -adaptabilita a analytické schopnosti, -všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy, -velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti, -smysl pro týmovou práci, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. -zpracování návrhu koncepce činností a fungování odboru dopravy v rozsahu maximálně 2 strany formátu A4. Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí oddělení sekretariát tajemníka zařazený/á v odboru kancelář tajemníka
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/63 Druh práce: vedoucí oddělení sekretariát tajemníka zařazený/á v odboru kancelář tajemníka Pracovní poměr: doba neurčitá Bližší specifikace pracovní činnosti: -výkon agendy koncepčních a operativních činností na úseku tajemníka Magistrátu města Olomouce v oblasti samostatné a přenesené působnosti, -vedení týmu, který poskytuje odborný servis tajemníkovi Magistrátu města Olomouce, -zajišťování organizačních a koordinačních činností, -řízení, koordinace a zajištění vnitřní komunikace úřadu, -koordinace PR a marketingu úřadu. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: humanitní nebo HR management výhodou. Praxe: -praxe ve veřejné správě minimálně 5 let, -praxe v řídící činnosti minimálně 5 let. Jiné požadavky: -velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti, -analytická a koncepční způsobilost, -adaptabilita a flexibilita, -smysl pro týmovou práci, -všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy, -znalost práce na PC s programem Microsoft Office ( Excel, Word), -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny "B" . Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Lhůta pro podání přihlášky: 30. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/60 v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Druh práce: výkon specializovaných činností týkající se strategického řízení/ plánování regionálního a hospodářského rozvoje - zařazených v odboru strategie a řízení Magistrátu města Olomouce. Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 11. platová třída (26.600 - 37.170,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr: doba určitá - po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené Co Vám můžeme nabídnout: 5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, Flexi Passy, příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, možnost jednorázové sociální výpomoci, bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, možnost využít benefitní program mobilních operátorů, finanční a věcné dary, možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej, interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti, možnost kratší pracovní doby a jiné úpravy pracovní doby, možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu, jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Praxe: praxe min. 1 rok ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou, v oblasti regionálního rozvoje, strategického plánování, podpory podnikání či marketingu výhodou, Jiné požadavky: vhodné i pro absolventy VŠ i v kombinaci práce se studiem, zkušenosti se strategickým plánováním a strategickým řízením, zkušenosti s podporou podnikání a marketingovými aktivitami, aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), schopnost analytického a koncepčního myšlení, organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi, řidičský průkaz skupiny B, znalost samosprávných činností v rozvojových oblastech města výhodou, znalost podnikatelského prostředí a znalost struktury veřejných subjektů v oblasti regionálního rozvoje na Olomoucku výhodou, komunikační a prezentační dovednosti (včetně prezentace v AJ) výhodou, ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Lhůta pro podání přihlášky: 28. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), datovou schránkou (ID: kazbzri), osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Řidič/řidička - opravář/opravářka
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 300 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/61 Druh práce:řidič - opravář zařazený v odboru školství Magistrátu města Olomouce, zajištění rozvozu stravy a prádla do mateřských a základních škol na území města Olomouce a opravy automobilů Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 5. platová třída (21.300 - 23.510,- Kč) možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr: doba neurčitá Co Vám můžeme nabídnout: 5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, Flexi Passy, příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, možnost jednorázové sociální výpomoci, bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, služební mobilní telefon možnost využít benefitní program mobilních operátorů, finanční a věcné dary, možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej, možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu, jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž. Bližší specifikace pracovní činnosti: zajišťuje rozvoz stravy ze školních jídelen a prádla do prádelen a zpět z prádelen do škol, zajišťuje údržbu a drobné opravy vozidel v souladu s platným vnitřním Příkazem OŠ MMOl vydaným vedoucí odboru školství k používání vozidel oddělení středisko rozvozu stravy OŠ, v případě nepřítomnosti jiného řidiče nebo poruchy jiného vozidla zajišťuje řidič kromě svého rozvozu i další rozvoz dle pokynů vedoucího oddělení středisko rozvozu stravy, vede denní záznamy o provozu vozidla a záznamy o nákupu a spotřebě pohonných hmot a mazadel včetně předávání dokladů k jejich vyúčtování v souladu s platným vnitřním Příkazem OŠ MMOl vydaným vedoucí odboru školství k používání vozidel oddělení středisko rozvozu stravy OŠ, je povinen zúčastňovat se školení řidičů v souladu s platným vnitřním Příkazem OŠ MMOl vydaným vedoucí odboru školství k používání vozidel oddělení středisko rozvozu stravy OŠ, a ostatních školení souvisejících s výkonem pracovní pozice. Požadovaná kvalifikace: střední vzdělání s výučním listem. Jiné požadavky: držitel řidičského průkazu skupiny B, řidičské dovednosti, znalost města, orientace v dopravě, samostatnost, flexibilita, schopnost jednat s lidmi. Lhůta pro podání přihlášky: 23. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), datovou schránkou (ID: kazbzri), osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-4180790297/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
35-5946560247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1146160247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
20108-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-4851340247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
29022-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
2006-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
94-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
34534-10919811/0710 Zveřejněn 31.05.2014 | |
107-8297990207/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
107-9442970267/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
7427832/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7432332/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7188712/0800 Zveřejněn 19.05.2020 | |
115-3673840227/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
115-6668480267/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
8960612/0800 Zveřejněn 23.06.2021 | |
9085442/0800 Zveřejněn 01.07.2021 | |
9271042/0800 Zveřejněn 15.12.2021 | |
8993932/0800 Zveřejněn 29.01.2022 | |
123-5410710227/0100 Zveřejněn 02.03.2022 | |
9789562/0800 Zveřejněn 02.08.2022 | |
10364932/0800 Zveřejněn 11.02.2023 | |
131-150950247/0100 Zveřejněn 29.04.2023 | |
10562402/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562672/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562592/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10609952/0800 Zveřejněn 01.06.2023 | |
11043612/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11030942/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11806712/0800 Zveřejněn 13.03.2024 | |
11902122/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11902042/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11915572/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
12074592/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12007592/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12007402/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12002652/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
11949502/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
11949692/0800 Zveřejněn 07.05.2024 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
63. pokračování stavebního a technického veletrhu.
02.11.2023 - 04.11.2023
stánek , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt fyzicky ukončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz