MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
Kontakty
- 577 630 111 - ústředna
- 577 630 120 - tajemník
- 577 630 108 - primátor
- posta@zlin.eu
- is@zlin.eu
Úřední hodiny
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Korec - primátor
- Mgr. Tomáš Lang - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - L. Váchy 602, Prštné, ZlínMAGISTRÁT MĚSTA Zlín - nám. T. G. Masaryka 5556, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - náměstí Míru 464, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - třída Tomáše Bati 3792, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - Zarámí 4421, Zlín
Provozovny
DĚTSKÝ REHABILITAČNÍ STACIONÁŘ - Žlebová 1590, ZlínMĚSTSKÉ INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ STŘEDISKO - náměstí Míru 12, Zlín
Youtube video
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Referenti vnějších vztahů
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . navrhování informačních kampaní a dalších mediálních aktivit souvisejících s činnostmi SMZ, . navrhování a realizace nových konceptů PR, . aktivní práce se sociálními sítěmi, . koordinace akcí spolupořádaných či podporovaných SMZ, . role Project Managementu na vybraných marketingových úkolech, samostatná kreativní činnost nad zadaným tématem či projektem, . vyhodnocování marketingových aktivit. Požadavky: . VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském - výhodou marketingového zaměření, . praxe v oboru min. 2 roky, . komunikativnost, schopnost práce pod tlakem, . znalost anglického nebo německého jazyka výhodou, . uživatelská znalost MS Office. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu určitou - zástup za dlouhodobě nepřítomnou zaměstnankyni. Platová třída: . 10. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance, . odměny při pracovním jubileu. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 27. 05. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 28. 05. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka vnější vztahů“ a uveďte jméno a adresu uchazeče.
REFERENT/REFERENTKA – OCHRANA PŘÍRODY
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . Vedení správních činností podle zákona č. 114/1992 Sb., zejména: . povolování kácení dřevin, . správa veřejné zeleně a významných krajinných prvků, . management a vyhlašování památných stromů, . vyjadřování se ke stavební činnosti z hlediska ochrany dřevin a ochrany rostlin a živočichů, . vydávání závazných stanovisek k zásahům do významných krajinných prvků a z hlediska vlivu na krajinný ráz, . vydávání stanovisek k územním plánům, . vedení sankčních řízení pro porušení zákona o ochraně přírody a krajiny. Požadavky: . VŠ se zaměřením na ochranu přírody a krajiny, krajinné inženýrství, arboristiku apod., . zvláštní odborná způsobilosti pro výkon správních činností v ochraně přírody a krajiny výhodou, . praxe v oblasti ochrany přírody a krajiny výhodou, . praktická znalost vedení správních řízení výhodou, . uživatelská znalost Microsoft Office, . řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič), . komunikativnost a schopnost týmové spolupráce. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu neurčitou. Platová třída: . 10. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance, . odměny při pracovním jubileu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: . je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt, . dosáhl/a věku 18 let, . je způsobilý/á k právním úkonům, . je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a (pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy). Náležitosti přihlášky: . jméno, příjmení a titul uchazeče/ky, . datum a místo narození uchazeče/ky, . státní příslušnost uchazeče/ky, . místo trvalého pobytu uchazeče/ky, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka), . adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky, . datum a podpis uchazeče/ky. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením, . úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 30. 05. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 31. 05. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka – ochrana přírody“ a uveďte jméno a adresu uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-035396 | Z2018-035396 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Kanalizace Velíková
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-005256 | Stavební práce | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín - místní část Velíková.
Výstavba nových splaškových kanalizačních stok a s nimi souvisejících stokových objektů, a rekonstrukce stávající kanalizace v místní části Zlína - Velíková, včetně propojení na stokovou síť v místní části Štípa, která dále pokračuje do Zlína na hlavní sběrač, vedoucí na centrální čistírnu odpadních vod v Malenovicích.
Rozšíření protipovodňového varovného a monitorovacího systému statutárního města Zlín
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-003201 | Dodávky | 12 436 282,00 Kč |
Projekt řeší systém povodňové služby a preventivní povodňové ochrany na území statutárního města Zlín, tedy na území působnosti minimálně jedné obce s rozšířenou působností, prostřednictvím rozšíření lokálního výstražného systému a varovného informačního systému. Cílem tohoto projektu je realizace rozšíření stávajícího varovného a informačního systému v Statutárním městě Zlín. Město Zlín má stávající varovný systém, skládající se z několika stovek bezdrátových hlásičů, který bude doplněný novými hlásiči, dalším převaděčem v oblasti Kudlova, srážkoměrem a hladinoměrem v oblasti Malenovic. Varovný a informační systém slouží k současnému zvukovému vyrozumění obyvatelstva dané lokality. Cílem tohoto projektu je zlepšení ozvučení území města Zlín. Navržený systém musí být proto plně kompatibilní se stávajícím systémem.
Projektová dokumentace "1. etapa rekonstrukce Zimního stadionu Luďka Čajky"
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-044929 | Služby | 13 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Statutární město Zlín
Předmětem veřejné zakázky je zpracování prováděcí projektové dokumentace a dokumentace pro zadání stavebních prací vč. soupisu stavebních prací s výkazem výměr, zpracování projektové dokumentace pro změnu stavby před dokončením, která vychází z projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení, vč. inženýrské činnosti.
SMART - Navigační parkovací systém a dispečink ITS ve Zlíně
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-026923 | Dodávky | 25 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Zlín
Předmětem veřejné zakázky je vybudování a zprovoznění informačního, navigačního a závorového systému parkování a vybudování dispečinkového pracoviště, které bude obsluhovat inteligentní dopravní systémy ve Zlíně (dále jen „Systém“). V Systému budou zahrnuta parkovací místa - plochy parkovacího stání na parkovištích Městské divadlo, Bartošova, Gahurova, Nad Tržnicí a Velké kino. Tato parkoviště budou osazena detekčními prvky pro snímání obsazenosti parkovacích míst. Předmětem veřejné zakázky je mimo jiné rovněž zkušební provoz v rámci zajištění plné funkčnosti celého navigačního a parkovacího systému (díla), technická podpora jeho provozu, servis všech částí Systému a související stavební práce.
Zařízení na využití a zpracování odpadů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-014371 | Stavební práce | neuvedeno |
Cílem zadavatele je vybrat technologické řešení pro zpracování komunálního odpadu a nakládání s ním poté, co nabudou účinnosti nová pravidla pro nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel zvažuje dvě možné varianty, a to cestu mechanické recyklace a cestu chemické recyklace. Zadavatel v tuto chvíli hodlá realizovat průzkum trhu v podobě předběžné tržní konzultace podle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek („ZZVZ“). V rámci těchto konzultací hodlá vést diskusi s odborníky či dodavateli s cílem získat informace o způsobu, jakým lze naplnit potřeby zadavatele. Bližší informace k předmětu předběžných tržních konzultací jsou k dispozici na profilu zadavatele (http://nen.nipez.cz/profil/MMZ).
Pořízení a zajištění provozu parkovacího domu
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-002377 | Stavební práce | neuvedeno |
Zajištění výstavby parkovacího domu včetně potřebných přípojek inženýrských sítí, přeložek inženýrských sítí, příjezdových a přístupových komunikací (chodníku pro chodce) a pásů zeleně, o dvou podlažích a s kapacitou přibližně 40 parkovacích míst a následné zajištění provozování a užívání tohoto Parkovacího domu po dobu 15 let.
Zajištění nakládání s komunálním odpadem statutárního města Zlína
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-021658 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín
Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku na služby „Zajištění nakládání s komunálním odpadem statutárního města Zlína“ („veřejná zakázka“). Zadavatel disponuje dokumentem s názvem „Předmět plnění VZ“, který je přílohou této výzvy. Dokument představuje shrnutí cílů, kterých má být v rámci plnění veřejné zakázky dosaženo. Účelem PTK je především zjištění, jakým způsobem může zadavatel k dosažení cíle dospět, a to i s přihlédnutím k reálné situaci na trhu služeb nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel očekává, že v průběhu PTK obdrží od potenciálních dodavatelů veřejné zakázky relevantní informace k nastavení zadávacích podmínek pro efektivní a kvalitní realizaci díla.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1909270277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3048982/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1280972/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3049002/0800 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 051
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.07.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 24.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 06.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Zlín
DIČ: CZ00283924
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 5ttb7bs
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz