MĚSTO Česká Lípa
Kontakty
- 487 881 111
- 487 881 100 - ústředna
- 487 881 202 - starostka
- 487 881 267 - místostarosta
- 487 881 260 - místostarosta
- 777 067 761
- 733 255 968
- 733 255 931
- podatelna@mucl.cz
- volfova@mucl.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jitka Volfová - starostka
- Martin Brož - místostarosta
- Jakub Mencl - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Česká Lípa - Děčínská 413, Česká LípaMĚSTO Česká Lípa - Jindřicha z Lipé 127, Česká Lípa
MĚSTO Česká Lípa - náměstí T. G. Masaryka 2/2, Česká Lípa
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Česká Lípa - U Vodního hradu 2974, Česká LípaYoutube video
Newsletter
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- MĚSTSKÉ NOVINY
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
Sociální pracovnice / pracovník pro sociálně-právní ochranu dětí se specializací na terénní práci v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká LípaSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů Druh práce: referentka / referent sociálně-právní ochrany Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené nejdéle do 31.08.2024 Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -znalost související legislativy (zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a jeho novelizované podoby, správní řád) a sociálních agend -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 31.05.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VŘ referentka / referent sociálně-právní ochrany" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Údržbář/ka v odboru technickém
Městský úřad Česká Lípa
Markéta Pilařová, tel.:487881178, pilarova@mucl.czSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 750 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: celoroční údržba veřejných prostranství vč. údržby budov městského úřadu s využitím ručního nářadí a mechanizačních prostředků. Manipulace s odpadovými nádobami a těžkými břemeny v rámci zákonné úpravy. Drobné zámečnické práce, natěračské práce, sekání trávy, úklid kontejnerových stání, obsluha kotlů, stěhování nábytku apod. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 4. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (21 750 Kč), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou (po dobu jednoho roku) s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady a požadavky: - střední vzdělání (vyučení) - časová flexibilita - schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, pečlivost, zručnost Výhodou: - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič - praxe s prací se sekačkami, křovinořezy, motorovými pilami, sněžnými frézami apod. - průkaz odborné kvalifikace v elektrotechnice dle Vyhlášky č. 50/1978 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na doplňkové penzijní spoření a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče Přílohy přihlášky: - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 24.5.2024 Způsob podání přihlášky: obálku označenou "Údržbář" zaslat na adresu: Tajemnice MěÚ, Městský úřad, náměstí T. G. Masaryka 1/1, 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně Městského úřadu Česká Lípa Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.
Koordinátor/koordinátorka komunitního plánování v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká LípaSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování tvorby střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb a zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb, zpracování agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších přepisů Místo výkonu práce: odbor sociálních věcí a zdravotnictví Platové podmínky: tarifní rozpětí od 21 710 Kč do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady a požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost související legislativy - samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - výborná znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 24.05.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "Volné pracovní místo koordinátorka / koordinátor komunitního plánování" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/referentka vodního hospodářství v odboru životního prostředí
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká LípaSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebním, vodohospodářském, ochrany přírody a krajiny nebo ekologie -orientační znalost související legislativy (vodní zákon, zákon o vodovodech a kanalizacích, správní řád) -schopnost samostatného rozhodování a analytického myšlení -dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti -výborná znalost práce s MS Office -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 28,5.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VŘ - referentka / referent vodního hospodářství" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-651784 | 635398 | zakazky.mucl.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Modernizace veřejného osvětlení ve městě Česká Lípa - I. etapa
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012884 | Dodávky | 6 906 105,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou místa ve správním území města České Lípy definovaná v technické dokumentaci (příloha č. 1 b-d ZD).
Předmětem zakázky je modernizace části sítě veřejného osvětlení ve městě Česká Lípa za účelem dosažení úspor spotřeby el. energie, která spočívá ve výměně výbojkových svítidel za nová se zdrojem LED s regulací světelného toku a s tím souvisejících prací, to vše v rozsahu a za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci a jejích přílohách. V rámci plnění této veřejné zakázky bude dodáno a namontováno 757 ks nových svítidel.
Opravy a údržba komunikací ve správním území města Česká Lípa
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-006951 | Stavebni prace | neuvedeno |
Opravy a údržbu komunikací a veřejných prostranství včetně příslušenství ve vlastnictví města Česká Lípa a instalaci dopravního značení v souladu se zákonem o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb., upraveným prováděcí vyhláškou č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, se zákonem o provozu na pozemních komunikacích č. 361/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla na pozemních komunikací a) opravy komunikací a veřejných prostranství včetně příslušenství b) vodorovné a svislé dopravní značení o obcích, ve znění pozdějších předpisů
Městská autobusová doprava v České Lípě v letech 2019-2028.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-017256 | Služby | neuvedeno |
Předmětem smlouvy bude zajištění veřejných služeb při přepravě cestujících na území: Česká republika, Liberecký kraj, Město Česká Lípa a vybraných sousedních obcí. V současnosti předpokládaný rozsah poptávaného závazku činí 1.250.000 km ročně po dobu 10 let.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1229421/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
43-4051920227/0100 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.10.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Česká Lípa
DIČ: CZ00260428
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bkfbe3p
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Česká Lípa
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz