Kontakty

  • 466 046 011
  • 466 046 012 - podatelna
  • 466 046 009 - starosta
  • 466 046 041 - odbor dopravy a životního prostředí
  • 466 046 051 - odbor správy majetku
  • 603 458 429
  • 777 270 165
  • posta@umo1.mmp.cz
  • podatelna@umo1.mmp.cz

Úřední hodiny  

PO 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-11:00 12:00-14:30 hod.   Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Filip Šťastný - starosta
  • Ing. Jiří Lejhanec - místostarosta

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Pernštýnské náměstí 1, Pardubice-Staré Město, Pardubice
Nejbližší pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, Pardubice703 m
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice1,26 km
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice1,39 km

Činnosti firmy  

  • úřad městského obvodu

Volná pracovní místa

Referent/ka registrace Oddělení registrace Obecního živnostenského úřadu Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubice - pracoviště Gorkého

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - komplexní zajišťování činností centrálního registračního místa živnostenskéhopodnikání - komplexní zajišťování činnosti jednotného kontaktního místa - výkon živnostenského úřadu v oblasti ohlašovacích a koncesovaných živností - komplexní zajišťování činností centrálního registračního místa živnostenského podnikání Kvalifikační předpoklady a požadavky: - VŠ vzdělání - znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech, zákona č. 222/2009 Sb., o volném pohybu služeb, a předpisů souvisejících - zvláštní odborná způsobilost při správě živnostenského podnikání výhodou - reprezentativní a profesionální vystupování - schopnost zvládat stresové situace - výborné komunikační schopnosti¨ Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 12. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování informační, organizační a případně další podpory pro činnost zastupitelstva města, rady města a magistrátu města - zajišťování komunikace města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty - zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech - zajišťování úkolů magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání - organizační a řídící schopnosti - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti krizového řízení výhodou - aktivní znalost světového jazyka slovem i písmem výhodou -velmi dobré manažerské a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 70 000,- Kč hrubého/měsíc) - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné benefitní telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Referent/ka Oddělení sociálně právní ochrany dětí Odboru sociálních věcí Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - samostatný výkon náročných specializovaných agend péče o osoby, rodiny a skupiny v nepříznivé sociální situaci - zajišťování sociálně právního poradenství - poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku s osobami nebo rodinami, které se dostaly do nepříznivé sociální situace Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské (obor sociální politika, sociální práce, speciální pedagogika apod.) vše v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, - zvláštní odborná způsobilost na úseku sociálně právní ochrany dětí výhodou, - dobré komunikační schopnosti, - organizační schopnosti, zodpovědnost, schopnost práce v týmu, - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu, - praxe v oboru vítána, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování až 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Referent/ka Oddělení územního plánování Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic - Štrossova

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby, Absolventy
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: -pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice -zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům -zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: -vzdělání vysokoškolské -vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona -praxe v oboru výhodou -zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou -znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi (zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích v platném znění) -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou -výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů -schopnost koncepčního a analytického myšlení -příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: -stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -motivační finanční ohodnocení (po zapracování až 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu -mimořádné odměny -pružnou pracovní dobu -podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání -výhodné telefonní tarify -stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) -příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc -příspěvek na kulturní a sportovní vyžití -příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Vedoucí Oddělení vodního hospodářství Odboru životního prostředí Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic - Štrossova

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - odpovídá za koncepci, řízení a kontrolu činnosti oddělení - provádí konzultační a poradenskou činnost v oblasti vodního hospodářství - vykonává komplexní výkon státní správy v rozsahu obecního úřadu s rozšířenou působností dle zákona č. 254/2001 Sb., o vodách (vodní zákon), v platném znění, např. povolování vodních děl, povolení nakládání s vodami, schvalování manipulačních a havarijních plánů - komplexní výkon státní správy v rozsahu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizací, v platném znění - zajišťuje samosprávné činnosti města Pardubice v oblasti vodního hospodářství (např. správa vodních děl v majetku města Pardubice Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi (např. zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 254/2001 Sb., o vodách, č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizací, č. 500/2004, správní řád, vše v platném znění - zvláštní odborná způsobilost dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb. výhodou - výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve vodním hospodářství nebo stavebního řádu výhodou, - praxe ve veřejné správě, řízení výhodou, - pečlivost, spolehlivost, - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -´motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 50 000,- Kč hrubého/měsíc) - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Referent/ka Oddělení silniční dopravy, silničního hospodářství a speciálního stavebního úřadu Odboru dopravy Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon speciálního stavebního úřadu (vedení stavebního řízení, posouzení vyjádření dotčených orgánů, kontrola projektové dokumentace stavby, kolaudace staveb, povolení trvalého užívání staveb, vedení kolaudačního řízení) - výkon státního odborného dozoru v jednotlivých oborech dopravy (silniční a městská doprava, pozemní komunikace) v působnosti obce Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně vysokoškolské bakalářské vzdělání - znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a související předpisy a vyhlášky - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, nebo silničním hospodářství výhodou - příjemné vystupování, organizační a komunikační dovednosti - zodpovědnost, pečlivost, důkladnost a spolehlivost - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 42 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Ostatní úředníci - registrace vozidel

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic, odb. dopravy, Černá za Bory

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Platové zařazení: 10. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - schvalování technické způsobilosti jednotlivě dovezeného vozidla - rozhodování o zápisu silničních vozidel do registru vozidel - vydávání osvědčení o registraci a technických průkazů silničních vozidel - rozhodování o zápisu vyřazení silničních vozidel z provozu - zajišťování zápisu do registru historických a sportovních vozidel - zajišťování schvalování technické způsobilosti jednotlivě vyrobených nebo přestavěných vozidel Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně vyšší odborné vzdělání - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích - zvláštní odborná způsobilost při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - schopnost čelit konfliktním a stresovým situacím - pečlivost, důkladnost a spolehlivost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Právník/právnička Oddělení správy bytových domů a nebytových prostor Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon právních činností územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, se zaměřením na bytovou problematiku (SVJ, družstva, sociální bydlení apod.) Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské právnické vzdělání - komplexní orientace ve veřejném i soukromém právu - dobré komunikační dovednosti - zodpovědnost, schopnost práce v týmu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Vedoucí oddělení strategického plánu a projektového managementu Odboru rozvoje a strategie Magistrátu města Pardubic

Pracoviště a kontakty

Magistrát města Pardubic

Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471
e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 58 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Magistrát města Pardubic, Pardubice Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Charakteristika vykonávané činnosti: -komplexní koordinace aktivit v oblasti předprojektové a projektové přípravy -komplexní koordinace a zajištění přípravy (tvorby) strategických dokumentů s dobou trvání přes jeden rok, vyžadující specializované postupy, na jejichž zpracování a tvorbě se podílejí specializovaní odborníci -koordinace aktivit v rámci projektové řízení u všech projektově řízených aktivit -zajišťování součinnosti při přípravě a realizaci investičních akcí včetně součinnost při přípravě a při průběhu dozorování průběhu realizace investic -průběžná kontrola a při řízení čerpání finančních prostředků u svěřených projektů Kvalifikační předpoklady a požadavky: -vysokoškolské vzdělání – technického zaměření výhodou -znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi: např. zákon č. 128/2000 Sb. o obcích; zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 283/2021 Sb. stavební zákon -zkušenosti s vedením kolektivu -organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti -samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování -praxe ve veřejné správě výhodou Nabízíme: -stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 58 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu -mimořádné odměny -pružnou pracovní dobu -podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání -výhodné telefonní tarify -stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) -příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc -příspěvek na kulturní a sportovní vyžití -příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

182-326561/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
6015-326561/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
19-326561/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
9005-326561/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
8010-326561/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
43-9656490277/0100
Zveřejněn 30.04.2014
0100
326561/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
107-3674540277/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
78-9145760247/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
78-9145770277/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
78-9145730267/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
19-2374030297/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
19-2374040217/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
19-2374020267/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
181632639/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
181632479/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
181632022/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
19-1205459389/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
27-1205459389/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
181570036/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
181568024/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
181570255/0300
Zveřejněn 02.04.2013
0300
27-1205456399/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
19-1205456399/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
1205456399/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
19-1205458319/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
27-1205458319/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
1205458319/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
182-1205458319/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
1205484349/0800
Zveřejněn 02.04.2013
0800
19-2379850227/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100
1205459389/0800
Zveřejněn 04.04.2013
0800
2701272235/2010
Zveřejněn 11.09.2018
2010
107-1205458319/0800
Zveřejněn 11.09.2018
0800
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
PYROS/ISET 2017

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Místní akční plán rozvoje vzdělávání v ORP Pardubice III
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Zpracování digitálního povodňového plánu pro město a ORP Pardubice
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Řízení Strategie integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace IV
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Terminál Univerzita
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Terminál B
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Centrální polytechnické dílny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Galerie města Pardubic
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Inteligentní parkovací systém v Pardubicích
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Zprostředkující subjekt integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Propojení cyklostezky podél Kunětické ulice s navazujícími cyklostezkami
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Lávka pro pěší a cyklisty mezi Svítkovem a Rosicemi
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce a modernizace Památníku Zámeček
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Řízení Strategie integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Cyklostezka Koupaliště - Žlutý pes
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Josefa Ressla
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Dubina
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Benešovo náměstí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Svítkov - novostavba objektu mateřské školy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Náhrdelník Chrudimky (úsek 66)
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v ORP Pardubice II
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
Revitalizace Matičního jezera, odbahnění a zpevnění břehů s vytvořením litorálního pásma
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zprostředkující subjekt integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Ohrazenice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Staňkova
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Družstevní
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Studánka
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole npor. Eliáše
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Bratranců Veverkových
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Spořilov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben na Základní škole Závodu Míru
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Řízení Strategie integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Cyklotrasa podél ulice Pražské a místo pro přecházení na ulici Pražské
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Cyklostezka Svítkov - Srnojedy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
Stavební úpravy DDM ALFA, Družby 334, Pardubice - realizace úspor energií
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stará vojenská plovárna (Vinice 25)
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
Inteligentní řízení dopravy v Pardubicích
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávání členů jednotek požární ochrany v Pardubicích
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Regulační plán Mlýnský ostrov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Pilotní ověření systému sociálního bydlení na lokální úrovni v obci Pardubice
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Územní studie krajinné a sídelní zeleně pro ORP Pardubice a města Pardubice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
JSDH Hostovice - velkokapacitní cisterna
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
Zprostředkující subjekt integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v ORP Pardubice
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
Řízení Strategie integrované územní investice Hradecko-pardubické aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Dětské hřiště a zahrada MŠ Zvoneček, Sluneční 284, Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Lesopark Dukla Pardubice
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Hřiště Sokolovská
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Prostor před KD Dukla (stavební úpravy ul. Gorkého v úseku ul. Čs. Armády - Jana Palacha)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Šetrné AQUACENTRUM Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
Dětské hřiště a zahrada MŠ Brožíkova 450, Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
Kamerový systém - Pardubice
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt fyzicky ukončen
Domov pro seniory, Blahoutova čp. 646, 647, 648, 649, 530 12 Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Stavební úpravy vnitrobloku mezi ul. Lexova, Josefa Ressla a Jiránkova
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
ZŠ Ohrazenice, Trnovská 159, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
Zajištění energetických úspor ZŠ Polabiny
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
MŠ Na Třísle 70, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Dětské hřiště a zahrada - MŠ Gebauerova 1691, Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Konsolidace HW a SW úřadu, zvýšení zabezpečení a elektronizace agend statutárního města Pardubice
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
Revitalizace zahrad u škol na území městského obvodu Pardubice III
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
Dětské hřiště a zahrada - MŠ Klubíčko, Grusova 448, Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
Dětské hřiště a zahrada - MŠ Višňovka, Benešovo náměstí 2115, Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Vnitroblok Železničního pluku, Svobydy a K Blahobytu
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Stavební úpravy vnitrobloku mezi ul. Železničního pluku, Devotyho, Rokycanova
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Revitalizace zeleně - arboretum Pardubice
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
ITI metropolitní oblasti hradecko-pardubická
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
Revitalizace parku Na Špici
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
Revitalizace odstaveného ramene Hatě v Hostovicích
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Revitalizace prostoru před ČSU (ulice V Ráji v úseku ul. Tepleho a Milheimova)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Revitalizace prostoru před basketbalovou halou (ul. V Ráji v úseku Demokratické mládeže - Staňkova)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Pardubice - úprava vnitrobloku ul. Jiránkova
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Pardubice - úprava vnitrobloku ul. Lexova
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
ul. Marty Exnarové
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Dukla (1+2)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Dukla (11+12+13)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
Peší zóna - třída Míru s napojením Sladkovského ulice
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
ZŠ Závodu míru 1951, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
Revitalizace Tyršových sadů
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Revitalizace prostoru před poliklinikou (ulice Rokycanova)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Revitalizace lokality ul. K Višňovce vč. přilehlého vnitrobloku
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Lesopark na Dukle - dětské dopravní hřiště
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Komunitní plánování sociálních služeb v Pardubicích
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
Projektové řízení a strategické plánování v praxi
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Dukla (6+7 fáze)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Dukla - 4. a 5. fáze (úprava vnitrobloků mezi ul Jilemnického a Gorkého)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Višňovka - úprava vnitrobloku č. 35
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Technologické centrum ORP Pardubice a elektronické spisové služby v území
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
ZŠ Pardubice, Npr. Eliáše 344
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
ZŠ Staňkova 128, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Višňovka - úprava vnitrobloku č. 39, 45
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Pardubice - Dukla, 1. etapa - 8.9.10. fáze
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
ZŠ Ressla 2258, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
Zavedení procesního a projektového řízení na Magistrátu města Pardubic
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
MŠ Grusova 448, Pardubice - Polabiny IV
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
MŠ Brožíkova 450, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
MŠ Závodu Míru 1961, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
MŠ Ke Kamenci1601, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
MŠ Odborářů 345, Pardubice - Polabiny III
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
ZŠ Pardubice, Prodloužená 283
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
ZŠ Pardubice, Erno Košťála 870
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
MŠ Ohrazenice, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
ZŠ Kotkova 1287, Pardubice - Spořilov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
ZŠ Školní 748, Pardubice - Svítkov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
ZŠ Pardubice, Benešovo nám. 590
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
MŠ Rumunská 90, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
MŠ Pospíšilovo nám. 1692, Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
MŠ Zvoneček Pardubice, Sluneční 284
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
MŠ Pardubice - Rosice nad Labem, P. Holého 160
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
MŠ Motýlek Pardubice, Josefa Ressla 1992
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
MŠ Pardubice, Gorkého 1521
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
Revitalizace zeleně v areálu Dostihového závodiště Pardubice (I. etapa I. části)
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Pořízení fotovoltaického systému pro budovu úřadu Městského obvodu Pardubice VI (ul. Kostnická 865)
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Implementace Strategie území Hradecko-pardubické aglomerace 2021+
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Statutární město Pardubice

IČ: 00274046
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení

Počet obyvatel v obci

Průměrný věk obyvatel v obci

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice I.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat

Fotogalerie

Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
Komenského 25, Dašice9,78 km
www.dasice.cz
Náměstí Míru 451, Třemošnice23,30 km
www.tremosnice.cz
Masarykovo náměstí 1, Týnec nad Labem29,95 km
www.tynecnadlabem.cz
nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav-Staré Město, Čáslav30,99 km
www.meucaslav.cz
Náměstí Republiky 1, Městec Králové39,12 km
www.mesteckralove.cz

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Rozlišujeme více než 1000 kategorií činností