ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy

Kontakty

Úřední hodiny  

pokladna
PO 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ÚT 08:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ST 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
PÁ 09:00-10:00 hod.

podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
PÁ 07:30-15:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Ing. Vladimír Hůlka - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, Praha
Nejbližší pobočky
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Ústí nad Labem - Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem70,89 km
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Plzeň - Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, Plzeň82,91 km
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Hradec Králové - Horova 180/10, Pražské Předměstí, Hradec Králové100,87 km
Nejbližší odlouč. pracoviště
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Benešov - Poštovní 2079, Benešov
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Beroun - Politických vězňů 20/18, Beroun-Město, Beroun
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Kladno - náměstí 17. listopadu 2840, Kladno
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Kolín - Karlovo náměstí 45, Kolín I, Kolín
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Mladá Boleslav - tř. Václava Klementa 467, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Příbram - náměstí T. G. Masaryka 145, Příbram I, Příbram

Youtube video

Činnosti firmy  

  • Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Volná pracovní místa

Referent/referentka samostatného oddělení Bezpečnostního

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání v oboru administrativním/bezpečnostním praxe výhodou znalost práce s PC (MS Office) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: návrhy, koordinace a kontrola provádění opatření fyzické (objektové) bezpečnosti zpracování bezpečnostních posouzení návrhy, koordinace výstavby, provozu a řízení systémů technické ochrany zpracování příslušné dokumentace a zajištění metodického dohledu ve své působnosti Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. května 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent SBE případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. ZAM. VÝHODY : pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení.

Vedoucí samostatného oddělení Kanceláře GŘ

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 33 250 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu praxe ve vedoucí pozici výhodou praxe ve státní nebo veřejné správě výhodou profesionální vystupování, velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, týmová práce znalost práce s PC (MS Office) předložení koncepce samostatného oddělení Kanceláře generálního ředitele v rozsahu 3-5 normostran osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení bezprostředně po jmenování státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení charakteristika pracovního místa: organizuje a koordinuje činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele vede agendu samostatného oddělení generálního ředitele a zabezpečuje včasnou přípravu podkladů pro jeho jednání koordinuje činnosti při předávání zásadních stanovisek k návrhům koncepčně nových právních předpisů nebo právních úprav existujících předpisů v informačním systému eKLEP (Elektronická knihovna legislativního procesu Úřadu vlády ČR) navrhuje systémová opatření a zajišťuje koordinaci činností Úřadu, včetně spolupráce s ostatními státními institucemi zpracovává komplexní analýzy pro potřeby generálního ředitele na základě informací o činnosti státních institucí i nestátních subjektů Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dohodou Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe, koncepcí a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 2. června 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ VSO Kanceláře GŘ případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Referent/referentka oddělení Kontroly I. odboru Kontroly

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ekonomický nebo právní směr výhodou vhodné i pro absolventy praxe v oboru výhodou zkušenosti z kontrolní činnosti výhodou samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost výborná znalost českého jazyka slovem i písmem schopnost týmové spolupráce i individuální práce ochota průběžně se seznamovat s novými oblastmi výborná znalost práce s PC (MS Office) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: kontrolní činnost zaměřená na dodržování povinností, pravidel a postupů stanovených právními a vnitřními předpisy ÚZSVM (oblast nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad) vedení kontrolních akcí - vypracování metodiky, příprava podkladů pro kontrolní činnost, sběr relevantních informací a jejich analýza, koordinace kontrolní činnosti, zpracování výstupů Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. května 2024 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent Kontroly I. nebo na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Zaměstnanecké výhody : pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení

Referent/referentka samostatného oddělení Analytického (3 místa)

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 2 roky praxe na analytické pozici výhodou znalost anglického jazyka (úroveň C1) schopnost analytického i koncepčního myšlení rychlé, věcné a konstruktivní jednání samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost vyšší než uživatelská znalost práce s PC nutností (MS Office - především vynikající znalost práce s MS Excel) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: analýza dat o majetku státu analýza a zpracování komplexních výstupů z informačních systémů podílení se na přípravě, realizace a testování modifikací aplikací a informačních systémů Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 7. června 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent SAN případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

asistent/asistentka náměstka pro Informatiku a projektové řízení

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Pracovní poměr:od 31. 8. 2023
Mzdové rozpětí:od 23 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky praxe na obdobné pozici výhodou velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost výborná znalost českého jazyka vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet) znalost práce ve spisové službě velkou výhodou znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910) časová flexibilita profesionální vystupování odolnost vůči stresu aktivní a samostatný přístup k práci státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: vykonává práci asistenta/asistentky náměstka koordinuje a metodicky usměrňuje přípravu stanovisek, analýz a materiálů a jiných podkladů pro potřeby náměstka zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce náměstka koordinuje a kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené náměstkem připravuje podklady pro jednání náměstka Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 29. září 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ asistent/asistentka náměstka případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Zam. výhody: Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení

Referent/referentka samostatného oddělení Projektového řízení

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz Co požadujeme: vzdělání v magisterském nebo inženýrském studijním programu základní přehled v oboru informačních technologií samostatnost, spolehlivost, pečlivost státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Na čem budete pracovat: analytická a metodická činnost na základě specifikace spolupráce na plánování, organizování, řízení a sledování IT projektů spolupráce s týmy testerů při nasazování aplikací Co nabízíme: platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, homeoffice příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den příspěvek na penzijní připojištění tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.) Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. května 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent SPR případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Zaměstnanecké výhody : pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení

Referent/referentka samostatného oddělení Projektového řízení

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz Co požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání základní přehled v oboru informačních technologií samostatnost, spolehlivost, pečlivost státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Na čem budete pracovat: analytická a metodická činnost na základě specifikace spolupráce na plánování, organizování, řízení a sledování IT projektů spolupráce s týmy testerů při nasazování aplikací Co nabízíme: platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, homeoffice příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den příspěvek na penzijní připojištění tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.) Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. května 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent SPR případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Právní auditor oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Praha

Růžena Sakařová
e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Pracovní poměr:od 1. 12. 2023
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 13. října 2023 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ právní auditor požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo vhodné i pro absolventy znalost práce s PC (MS Office) samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. občanský zákoník, zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 201/2002 Sb. - test v rozsahu cca 15 vybraných otázek charakteristika pracovního místa: provádění komplexní právní kontroly - audit všech právních jednání vypracovávání smluv poskytování právní podpory a vypracování vyjádření odborným útvarům specializovaná odborná činnosti v oblasti majetkoprávní Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou Zaměstnanecké výhody: 5 dnů indispozičního volna, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky

Referent/referentka samostatného oddělení Bezpečnostního

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně SŠ vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v bezpečnostních činnostech min. 3 roky, event. v administrativních činnostech ve státní správě min. 5 let praxe výhodou znalost práce s PC (MS Office) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: návrhy, koordinace a kontrola provádění opatření fyzické (objektové) bezpečnosti zpracování bezpečnostních posouzení návrhy, koordinace výstavby, provozu a řízení systémů technické ochrany zpracování příslušné dokumentace a zajištění metodického dohledu ve své působnosti zajišťování činností na úseku BOZP a PO Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. května 2024 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent objektové bezpečnosti případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. ZAM. VÝHODY - pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Úprava informačního systému majetku státu jako zvláštní grafické datové vrstvy nad RUIAN
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

IČ: 69797111
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 96vaa2e

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.