ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH
Kontakty
- 225 776 111 - spojovatelka
- 225 776 776 - informační linka
- 225 776 301 - Územní pracoviště v hlavním městě Praze
- podatelna@uzsvm.cz
- sekretariat@uzsvm.cz
Úřední hodiny
PO 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
PÁ 09:00-10:00 hod.
podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
PÁ 07:30-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Ing. Kateřina Arajmu - generální ředitelka
- Ing. Vladimír Hůlka - Územní pracoviště v hlavním městě Praze
Webové prezentace
Sociální sítě
Pobočky
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Hradec Králové - Horova 180/10, Pražské Předměstí, Hradec Králové
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Ostrava - Lihovarská 1335/9, Radvanice, Ostrava
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Plzeň - Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, Plzeň
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Ústí nad Labem - Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Brno - Příkop 818/11, Zábrdovice, Brno
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, Praha
Youtube video
Činnosti firmy
- Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
- generální ředitelství
- Územní pracoviště v hlavním městě Praze
Volná pracovní místa
Právní auditor oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Praha
Růžena Sakařováe-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 13. října 2023 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ právní auditor požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo vhodné i pro absolventy znalost práce s PC (MS Office) samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. občanský zákoník, zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 201/2002 Sb. - test v rozsahu cca 15 vybraných otázek charakteristika pracovního místa: provádění komplexní právní kontroly - audit všech právních jednání vypracovávání smluv poskytování právní podpory a vypracování vyjádření odborným útvarům specializovaná odborná činnosti v oblasti majetkoprávní Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou Zaměstnanecké výhody: 5 dnů indispozičního volna, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky
asistent/asistentka náměstka pro Informatiku a projektové řízení
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001
Bc. Martina Agyagosováe-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 31. 8. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 23 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky praxe na obdobné pozici výhodou velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost výborná znalost českého jazyka vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet) znalost práce ve spisové službě velkou výhodou znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910) časová flexibilita profesionální vystupování odolnost vůči stresu aktivní a samostatný přístup k práci státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: vykonává práci asistenta/asistentky náměstka koordinuje a metodicky usměrňuje přípravu stanovisek, analýz a materiálů a jiných podkladů pro potřeby náměstka zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce náměstka koordinuje a kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené náměstkem připravuje podklady pro jednání náměstka Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 29. září 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ asistent/asistentka náměstka případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Zam. výhody: Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2019-020123 | Z2019-020123 | nen.nipez.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 96vaa2e
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz